BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 2 januari 2010

Första inlägget

Hej =O) Har länge gått och funderat på en "inredningsblogg" då det är ett stort intresse för mig. Har bloggat i flera år på annan adress och kommer fortsätta med det. Det är en allmän blogg om livet och familjen. Men här vill jag fokusera på inredning. Tyvärr så har jag en riktigt dålig kamera. I allafall för att fota saker med. Så jag vill naturligtvis ha en riktig systemkamera så småningom.

Jag bor just nu i en fyrarumslägenhet med mina två flickor och sambo. Julia är snart fyra år och Fanny är tolv år. Jo också är det ju våra två svarta katter Mysan och Sune. Drömmer om hus så det knakar, men just nu är det inte aktuellt.

Läser mycket inredningsbloggar och är en flitig besökare på Styleroom. Inspo på hög nivå. Second hand är en stor favorit och kan snoka runt på loppisar hur länge som helst.

Just nu är det julen som ska ut så sakteliga. Granen tog vi bort igår men mest för att katten Sune hade demolerat den fullständigt.

Ja då kör vi. Välkommen till min blogg.
Vita drömmar och svarta katter.

♥♥♥

0 kommentarer: